BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 30, 2009


F.O.R.E.V.E.R.L.O.V.E.
[A][P][I][S][+][U][M][I]

Kitorg dh kawan bek dh lama dh.. dh dekat setahun.. first knl dia kt dalam ms.. cm plek jgk.. xpernah tgk pon mke dia.. hehehe.. tp xpe r kawan.. through this year, hbgn ktorg jd sgt rapat and sangat sweet kawan dgn dia.. actually ktorg dh jd best friend.. ktorg ketawa sama2, kongsi masalah sma2, study pon sama2.. hehehe.. ktorg mmg rapat sgt.. ktorg selalu ucp, "BEST FRIEND FOREVER!!" tp dalam senyap2 aku menyimpan persaan kt dia.. tp diam2 je.. hehehe.. ktorg kawan.. and tros kawan.. masih berkawan.. and xpernah xkawan.. hahaha..

after final exam r plg best.. ktorg hbskan mse bersama je.. arini dia.. esok dia.. lusa dia lg.. ari2 dia.. xpernah jemu taw tgk muka dia.. bahagia sgt2.. tp agaknya dia taw ke x?? xpe r.. xkesah.. hahaha.. xlme pastu, dh smpai waktu last time sklh, ari terakhir aku jmp dia sblm cuti sklh bermula.. sgt sedih.. huhuhu.. aku dh jd org gila time tu.. hahaha.. aku nk ckp smthg kt dia tp.. rsau hari ktorg rosak cmtu je.. huhuhu.. aku pon diam kan diri sekali..

malam tu.. THE TRUTH REVEAL!! umi, my best friend luahkan pe yg de dlam ati dia.. aku xtaw nk ckp pe.. rasa sgt hppy.. hehehe.. tp de konflic.. tp lpekan je r konflik tu.. hehehe..
skrg ktorg dh couple.. hehehe.. ktorg bhagia.. ktorg hppy sgt kn?? kn?? kn?? hehehe..

I LOVE YOU!! FOREVER!!

No comments:

Post a Comment