BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 22, 2009


hhhuuuuaaaaahhhh!!!!!... ngantuknya......

Assalamualaikum!!

hehehe... hai sume... selam sejahtera!!

wah.. jap je dh sehari kte berpuasa.. hehehe..
guling2 ats katil.. lompat2 ats katil.. wrestling ats katil.. sedar2 dh maghrib dh.. hehehe...

YYYYEEEEEAAAAHHH!!!!!! bole berbuka!!!


nak taw x.. arini aku puasa depan kmptr je.. hahaha.. pg depan kmptr.. ptg dpn kmptr.. ni mlm, pon sme jgk.. hahaha.. aku tgh tggu kwn bek aku.. bese dia on9.. mne plk dia gi mlm ni.. hahaha..
xpe2.. maybe tgh berebut kmptr dgn abg dia kot.. hahaha.. CHAYOK UMI!! GAMBATTE!!
jgn kalah dgn abg ko!! hahaha..

arini nk mula kt mne ea.. hehehe..
huh!! sahur!! peeeerrrrrrrr............
taw x, td aku hmpir xsahur.. hahaha.. bgn kul 5 lbh.. hahaha.. sume alarm dlm mode silent time tu.. mak aku plk xde time tu, keje malam.. hehehe.. tp mak aku dh tgglka lauk dh..

AYAM MASAK KICAP!!! MY FAVOURITE!! HAHAHAHA!!!!

hehehe.. sgt sdp.. mkn sikit tp kenyang.. hehehe..
lpas je sahur, tros siap gi srau.. de ceramah pagi tu.. dgrlh dgn khusyuk sambil urut belakang kawwn aku.. (pahala ramadhan) hahaha..
ceramah hbs kul7 lbh..

selesai ceramah, aku pon gi blek umh..
lallalalala... alalaalala...
smpi pon.. hehehe.. dgn lafaz bismillah, aku on kmptr.. hahaha..
edit2.. dgr lagu.. cri layout.. zzzzzzzz...zzzzzzzzzzzz......
xsedar, rpe2nya aku dh on9 smpi kul 12.. hahaha.. aku tros off kmptr, siap utk zohor... hehehe...

blek dr srau lps zohor, aku dh xtaw nk wat pe.. sooooooo......... zzzzzzzzzzz.........zzzzzzzzz........
hahaha.. DIN BGN!! DIN BGN!! DIN BGN!!
hahaha.. kul 4 bru bgn.. hehehe..
bgn tdo je pe lg.. skali lg mengadap.. hahaha..

ptg tu, lepas asar, family ajak gi blek meru, kmpg ayah.. hehehe.. berbuka kt sne..
smthg funny happen kt sne time berbuka.. hahaha

time tu tv azan.. aku mcm khayal r sbb aku tgh bls msg buah ati aku..
aku ingt dh berbuka.. aku minum air.. ttbe de org menjerit, "ABG!! LOM LG R!!!"
drpd nk telan tros xjd nk telan.. thn dlm mulut.. hahaha.. memalukan btol.. hahaha..
wat lawak je.. hahaha.. bnyk tol aku mkn td.. kmbung prot.. hahaha.. xpe2.. de geng..

hurm.. ktorg blek dr sne lps maghrib.. solat terawih kt srau rumaha ku..

ALHAMDULILLAH... lagi skali dpt wat penuh.. hehehe..
aza thun ni nk wat sume penuh.. INSYAALLAH...

doakan r ea.. hehehe.. amin...............

k la.. tata... assalamualaikum.. SELAMAT BERPUASA!!!

2 comments:

  1. hahaha..tue la khusyuk sgt mesej..nape ta telan je??jd burrppp..rezeki..alhamdulilah..haha..
    ehem..sape geng kembung perut tue..cam geng ak je..haha..selamat berpuasa jugak!!

    ReplyDelete
  2. wah.
    pandai da wat blog ye??
    bagus2..
    haha
    ok2..

    salam ramadhan~
    jgn cengkelat..

    ReplyDelete