BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 24, 2009

SORRY!! SORRY!!


WAH... DAH EMPAT HARI PUASA!!

semalamkan merupakan hari aku berpuasa paling penat..
huh.. pnat3.. hehehe..

semalam aku demam.. sangat2 penat.. sangat2 pening kepala.. sangat2 lesu.. sangat2 bosan.. sumenya mmg sangat2 r.. hehehe..

dari pagi sampai ke malam, kalau xde keje pape, mesti aku berada di atas katil.. guling2.. pusing2.. n tido.. hahaha..

pengalaman baru di bulan ramadhan thun ni.. hehehe..
tu yg rse rasa ramadhan kali ni tersangat2 special.. pusa dengan family.. rakan2.. and sweetheart.. uhuk2 batok plk..
demam~~~~ hehehe..

tgk effect aku dmm smpi aku bertukar putih.. gmbr tu mmbuktikannya.. hahaha.. sgt menakutkan.. sape2 nk join?? hahaha...

hurm.. time aku demam tu, ramai orang ambik berat.. hehehe.. parents, kwn baik aku (sgt2 ambik berat n xbg aku mandi time demam.. hahaha..) and plg ambik berat, si dia, my sweetheart (kan2?? hehehe.. thanks ea.. jgn rsau.. hafiz ok..).. hehehe.. thanks taw sbb ambik brat atas diriku.. sgt2 dihargai..

waluapun camtu, cam sedih jgk.. ye r.. aku dh wat dorg sume rsau kt aku.. isk3.. sori taw.. wat ko rg rsau.. xde niat pon.. maybe anti-body ni ha yg lmh sgt.. huhuhu.. xpe2.. skrg dh shat dh.. xpyh rasau lg ea.. hehehe..

SORI TAW SEMUA!! (^^,)

No comments:

Post a Comment