BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 21, 2009

YaEh!! CuTi!!

Arini agak best.. nk taw sbb pe..... hehehee...
sumenya start kt sekolah.. (cbe korg bayangkan......... zzzzzz...zzzzz.... krooohh... krooohh...)

pagi td hujan gerimis.. xlebat tp klau kene basah.. hahaha.. hurm.. spttnya de perhimpunan kt dataran tp dtukar ke dewan sbb hujan.. mcm bese, aku seorang pengawas yg berkaliber, knelh jlnkan tugas jge barisan.. huh.. mcm bese r.. bdk degil lg.. hahaha.. srh lurus, dia bengkok.. bila diam, tros jd mcm ular.. ish3... anok sapo r tu.. hahaha..

tp sbek2 aku, secemerlang aku, de jgk jhtnya.. hahaha.. td time cikgu berucap psl ramadhan, pelajar dbnrkan duduk.. tp xdgr plk arahn pengawas blh duduk.. aku dgn xsegannya duduk skali sdgkan pengawas len berdiri.. hahaha.. xpe2.. len kli xwat lg.. hahaha..

n then kte gi kt plk.. hurm.. sne xde bnyk sgt hppning... sbb cikgu xmsok.. so...... dgn mse yg dberi, aku gne spnhnya utk tido.. hahaha.. tp jap je.. kne bljr sejarah plk.. sir azli msok.. hehehe.. 40% belajar, 60% bercerita.. hahaha.. tu yg aku skr dgn sir.. klu cerita, feeling.. tu yg best.. hehehe..

pot.. pet.. pot.. pet.. rehat...
ttbe terbuka ati nk ke pusat sumber sekolah.. ble msok, rse mcm msok kapal layar.. sume dh tunggang terbalik.. buku bersepah.. PENGAWAS PUSAT SUMBER MANA!! hahaha.. ttbe nmpk kelibat manusia warna hijau.. kte pggl dia, puteri daun.. yelah, perempuan bju hijau, sesuai r tu gelaran tu.. hahaha.. aku rse mcm kenal.. owh.. kwn bek aku rpenya, umi nmanya.. hehehe.. tanduk aku dh tumbuh time tu.. mlelh agenda nk jd momok.. hahaha.. "hey manusia~~~ hey manusia~~~" hahaha.. dia dh takot time tu.. hahahaha.. sian2.. xpe2.. jgn rsau dh mintak maaf dh.. eh.. yeke?? xsure.. hahaha..

n then...... burp..... prot msok angin sbb xmkn pape time rehat.. hahaha..
blek kelas........ xawt pape.. dpt kerts feqah tauhid.. buku bio bru.. and buku chemist bru..
ingt nk blek je time tu..
tik........ tok.......... tik.......... tok.......... zzzzzzzzzz..........zzzzzzzzzzzz........ lg skali tido.. hahaha..

BALIK!!!!!!! CUTI!!!!!! hahaha.. I'm The King Of The World!!

No comments:

Post a Comment